FAQ

 

Staan alle producten online?

We proberen zoveel mogelijk producten op onze webshop te plaatsen maar in onze shop kan je nog andere producten terugvinden. Gaandeweg zullen er meer producten op de webshop verschijnen maar spring gerust even binnen als je meer inspiratie wil opdoen of nog opzoek bent naar een leuk cadeautje!

 

Wanneer ontvang ik mijn pakketje?
Gezien we onze gifts & deco spulletjes ook moeten combineren met onze food store (brunchboxen, take away) trachten we de pakketjes 2x per week op de post te doen, dus je mag je pakje binnen de 3 à 5 werkdagen verwachten.

Heb je het pakketje dringend nodig? Stuur dan een mailtje naar contact@lebrunch.be en we zien wat we voor jou kunnen doen.

 

Kan ik mijn pakje ook afhalen?

Uiteraard! Spring gerust binnen in Lebrunch en haal je pakje op tijdens onze openingsuren. (zie contact pagina)

Zo bespaar je niet enkel op de verzendingskosten maar je krijgt er een ook een gratis kopje koffie bij! 

 

Is er iets misgelopen bij het verzenden van het pakje?

Handle with care! We doen er alles aan om het pakketje zo zorgvuldig mogelijk op te sturen. 

Mocht er toch iets gebeuren onderweg; neem een foto van jouw pakje, stuur het door naar contact@lebrunch.be, we kijken samen met de betreffende leverancier wat er is misgelopen en doen er alles aan om jou zo snel mogelijk te vergoeden.